piątek, 27 września 2013

Wymianaa :)

W tym tygodniu dokonałam wymianki z poznaną niedawno Madzią :D
Zaczęłyśmy wymieniać się mailami, rozmawiać na tematy poważne i te trochę mniej poważne, aż stwierdziłyśmy, że fajnie byłoby się czymś wymienić. I tak oto przytuliłam do serduszka kilka nowych buteleczek lakieru, piękny łańcuszek z kolczykami, śliczne zawieszki do bransoletek, całą masę cekinów i ozdób do paznokci, pierścioneczek (sprytnie ukryty w cekinach) i słodkości :)
Radości nie było końca, kiedy wysypałam na stół zawartość koperty :)
Zobaczcie same co dostałam, a zrozumiecie moją euforię :D




Mała Chinka <3


Ta urocza buteleczka skrywa w sobie bezbarwny lakier z mnóstwem carnych - mniejszych i większych kropek i heksów :)


  

Dziękuję za wspaniałą wymianę! Już nie mogę doczekać się następnej!
Buziaki! :-*

zapraszam na Madziulkowego bloga:

6 komentarzy:

  1. Nie ma za co kochana, już myślę o kolejnej paczce dla Ciebie ;)

    P.S. Chinkę na dwie warstwy wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jest otwarta na moje propozycje i co raz częściej stawia na odważniejsze wzory i kolory :)

      Usuń
  2. lubię wymianki! niesamowicie cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chinka <3 pierścionek <3

    Ledo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś mój blog :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli zostawisz komentarz.
Jeśli jednak masz zamiar zaprosić mnie na swojego bloga, bądź zaproponować obserwację za obserwację - nie pisz nic ;)
Zawsze odwiedzam blogi osób odwiedzających mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...